Datadrevet kandidatsøk
Datadrevet kandidatsøk
ISCO benytter en digital kandidatpool med strukturerte data om kandidater innen ulike fagområder. Volumet av data gjør at vi kan nå en større andel av målgruppen. Sanntids effektmålinger dokumenterer stillingsannonsens effekt, benchmarker kampanjene og gir oss mulighet til å ta datagenererte beslutninger fortløpende. Denne teknologien sammen med vår kompetanse, øvrige tjenester, markedskunnskap og tilstedeværelse i norsk nærings- og samfunnsliv gjennom 40 år gjør at ISCO har en unik innsikt ingen andre kan tilby for å finne riktige kandidater og gjøre den rette utvelgelsen.
4 gode grunner til å bruke datadrevet kandidatsøk:
1
Datadrevet kandidatsøk er målrettet annonsering mot passive, kvalifiserte kandidater
2
Datadrevet kandidatsøk dokumenterer annonseeffekt og gjenbruker det som faktisk virker
3
Markedets eneste fullverdige, digitale kandidatpool som opererer sømløst mellom sosiale medier, programmatisk annonsering og andre digitale flater
4
Markedets eneste programvare for nøytrale målinger av annonseeffekt
Hvorfor datadrevet kandidatsøk?
Datadrevet kandidatsøk sikrer at du når en større andel av målgruppen din, sammenlignet med tradisjonelle målrettingsmuligheter som “alle” kan gjøre.
88 % Økt annonseeffekt
40 % Økt trafikkvalitet
35 % Økt konverteringsrate
30 % Lavere konverteringskostnad
Vår samarbeidspartner
Frantz er et norsk teknologiselskap som har jobbet tett på stillingsannonse- og kandidatmarkedet i over 30 år. Frantz Tech har bygget denne unike teknologien for stillingsmarkedsføring. Det er markedets eneste teknologi som fungerer sømløst mellom alle sosiale og digitale kanaler og finner de passive kandidatene uansett hvor de er.
Under kan du høre vår egen Managing Partner, Bendik, fortelle om ISCOs erfaringer: